Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jeste¶ zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2007-12-10 22:47:58

MiHaUSz

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 1
Punktów :   

SUPER WOJOWNIK - PORADY DLA GILDIUSZY

Postaram sie w kilku , kilkunastu zdaniasz opisac postac wojownika.
Znajdziecie tutaj moje przemyslenia i porady zwiazane z ta postacia.

Wiec zaczynamy.
Rozdanie punktow statystyki.
Jako ze gramy wojem zostaje nam tylko i wylacznie jedna sciezka rozwoju naszego charakteru.
Cale punkty wydajemy na Sile + Vitalnosc. Moj wariant to 2:1, czyli 2 punkty na sile 1 na zycie itd.
Wydawanie punktow na zrecznosc lub inteligencje graniczy z celem i strasznie oslabia nasza postac.

Jezeli juz ktos nie poszedl w w/w rozwoj jest szansa uratowania postaci
zapraszam do item shopu - mozna zrestowac punkty przez zwoj.

Umiejetnosci.
Jestem Mentalem wiec, szybko i zwiezle o mentalu.
Podstawowa umiejetnosc ktora nalezy rozwijac zaraz od 1 lvl to - Silne ciało ( doskonala rzecz na expa , wojny itp. ) - Tutaj pakujemy na max do GMa
Druga umiejetnoscia ( i tu zrobilem blad ze swoja postacia ) powinno byc duchowe uderzenie.
Trzecia hmmm to juz wybor walniecie lub uderzenie miecza. Uderzenie miecza mniejszy DMG ale szansa na omdlenie, Walniecie duzy DMG. Kwestia wyboru.
No i zostaje tapniecie W zasadzie nie potrzebne nalezy zostawic na 1.

Ekwipunek
Wiec tak jak sama nazwa wskazuje nalezy miec duze wywalenie z broni duzo zycia i obrony
Jak to zrobic hmm.
Helm : min od 42lvl - starajcie sie znalesc takie co dawaja minimum bonus do regeneracji PZ to podstawa oczywiscie na jak najwyzszym +
Zbroja : to samo z mojego doswiadczenie wynika ze smocza zbroja spokojnie daje sie podnosic do +5 , +6
luskowa hmmm tu problem spalilem z 4 podnoszac na +4, dalej nie opisuje bo to juz zakrawa na loterie fantowa
Kamienie w zbroji : najlepszy mix to szybkosc , zdrowie , i dodatkowa obrona.
W mojej zbroji wyglada to tak : +200pz, 15% szybsze poruszanie, +6 do obrony.
Oczywiscie kamienie czesto nie wchodza - i tu znowu klania sie item shop jezeli nie wejdza idzie zawsze oczyscic.
Tarcza : najlepiej ta od 42lvl z tym ze ma ona do siebie -10% poruszania sie, jednak cechuje sie wyzsza obrona.
Naszyjnik : Najlepszy to z bialego zlota ktory daje do sily na +7 otrzymujemy +3 do sily, mozna oczywiscie zalozyc inny np. do zycia.
Nie uzywac pozostalych co daja jakies regeneracje szybkosc zaklec itp. - bezuzyteczne !!! Sila albo Witalnosc !
Kolczyki : tutaj tylko jeden wybór Ebonitowe. Na +4 idzie podniesc raczej bez awaryjnie. Pozniej potrzebujemy kawalek klejnotu. na +5 wchodzi mi czesto wiec mozecie probowac. Efekt jest murowany jak dojdziecie do +8 ( jak moje ) +11 sila i 1000HP - to juz duzo !

Czesc dalsza pozniej.

Offline

 

#2 2007-12-10 22:52:01

unbar

Czlonek

Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 3
Punktów :   

Re: SUPER WOJOWNIK - PORADY DLA GILDIUSZY

witam uwazam ze masz racje ja tak samo zrobilem z moim wojem ale troszke inaczej poszedlem sciezka i dalem najpierw w sile do maxa pozniej w witalnos reszte ale uwazam ze ryzykowalem wiec mysle ze twoje wydanie punkto jest lepsze dziekuje

Offline

 

#3 2007-12-12 19:29:38

Skoczek10

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-12-10
Posty: 11
Punktów :   

Re: SUPER WOJOWNIK - PORADY DLA GILDIUSZY

taaaaa .... zgadzam sie , ale z sila mi nie chce isc wyzej niz 50 i tylko trace staty nie wiem o co cho?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.lks-dab.pun.pl www.xiaolinpbf.pun.pl www.graphic4you.pun.pl www.droga-ninja.pun.pl www.wladcy-moch-ikariam.pun.pl